Opis
Autodesk Vault
Autodesk Vault pozwala wyszukiwać dane projektowe w kilka sekund, umożliwia bezpieczne dzielenie się informacjami na temat cyfrowych prototypów z członkami zespołu z różnych lokalizacji oraz dostarcza informacji kto i kiedy dokonał zmian w projekcie.
Umożliwia bezpieczne przechowywanie i zarządzanie danymi w sposób scentralizowany, pomagając zespołowi szybko tworzyć, udostępniać oraz ponownie wykorzystywać informacje dotyczące cyfrowego prototypowania.
Dzięki rodzinie narzędzie Vault spędzisz mniej czasu na wyszukiwaniu plików, więcej na tworzeniu innowacyjnych projektów.

Zwiększona produktywność
Vault jest narzędziem, które w pełni integruje się z aplikacjami CAD firmy Autodesk®, co umożliwia przyspieszenie pracy od fazy koncepcyjnej po etap produkcji. Zamiast zaczynać tworzenie złożonego od podstaw, można użyć skopiowanego cyfrowego prototypu jako punktu wyjścia dla nowego projektu. Dzięki czemu, można zminimalizować liczbę poprawek i tworzyć nowe produkty szybciej. Zachowane wyniki wyszukiwania i skróty przyspieszają wyszukiwanie danych, a narzędzia zwiększające produktywność umożliwiają manipulowanie plikami projektowymi bez konieczności zrywania specyficznych dla aplikacji połączeń. Narzędzia porządkowania danych pozwalają kontrolować indeksowanie i dostęp do różnych rodzajów plików – co usprawnia proces udostępniania danych i wyszukiwania na podstawie własności.
Kontrola wersji projektów
Wprowadzanie zmian nie musi przerywać pracy – narzędzie pozwala kontrolować wersje projektu z poziomu aplikacji do projektowania oraz kontrolować całą historię swoich koncepcji projektowych, dokonywać analizy i w razie potrzeby, wracać do starszych wersji projektu.
Zarządzanie danymi
Dane projektowe i okołoprojektowe, które są wartość każdej firmy, zgromadzone są w jednym miejscu. Dostęp do centralnego repozytorium plików wynika z posiadanych praw dostępu. Każdy członek zespołu ma przyznany dostęp tylko do odpowiednich rodzajów, a nawet wersji plików. Funkcjonalność programu ułatwia:
- zarządzanie danymi przez grupy projektowe,
- wyszukiwanie i ponowne wykorzystywanie danych,
- administrowanie i konfigurację,
- kontrolę wersji projektów.
Praca w zespole
Członkowie zespołu mogą pracować nad projektem, nie zmieniając danych zapisywanych przez innych uczestników. To umożliwia zwiększenie wydajności, nie zakłócając naturalnego procesu projektowania poszczególnych uczestników. Kontrola uprawnień umożliwia aktywne uczestnictwo w procesie projektowym, analizy i weryfikacji wszystkim członkom zespołu – od menadżerów po inżynierów i projektantów, bez narażenia na utratę danych.
Porównanie wersji
Vault | Vault Professional | |||
PODSTAWY ZARZĄDZANIA DANYMI | ||||
Narzędzia do zarządzania plikami | ✓ | ✓ | ||
Interaktywny podgląd plików | ✓ | ✓ | ||
Szybkie wyszukiwanie | ✓ | ✓ | ||
Integracja z programami CAD firmy Autodesk | ✓ | ✓ | ||
Narzędzia umożliwiające ponowne wykorzystanie projektów | ✓ | ✓ | ||
Zarządzanie dokumentami Microsoft Office | ✓ | ✓ | ||
ZAAWANSOWANE ZARZĄDZANIE DANYMI | ||||
Drukowanie wsadowe | ✓ | |||
Automatyczne schematy nazewnictwa plików | ✓ | |||
Dostęp dla użytkowników nieposiadających CAD | ✓ | |||
Kontrola dostępu do plików i folderów | ✓ | |||
Replikacja danych między oddziałami firmy | ✓ | |||
Podgląd i wydruk plików z poziomu przeglądarki | ✓ | |||
Graficzne raporty | ✓ | |||
Publikowanie plików DWF z wykorzystaniem serwera zadań | ✓ | |||
Zarządzanie zestawieniami materiałowymi | ✓ | |||
Zarządzanie zleceniami zmian | ✓ | |||
Integracja z programem Revit | ✓ | |||
Znaczniki, komentarze i znaki wodne w plikach wizualizacji | ✓ | |||
Współpraca z systemami ERP | ✓ |

Kup 3-letnią subskrypcję i uzyskaj 10% zniżki.

Skorzystaj z indywidualnego wsparcia poprzez nasze cykle szkoleniowe.

Na co dzień nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań dotyczących Twojego rozwiązania.
Te rozwiązania mogą Cię również zainteresować:
Opinie
Share your experienceNa razie nie ma opinii o produkcie.