Subskrypcja Autodesk to elastyczny sposób pracy z oprogramowaniem Autodesk.  Subskrypcją może być objęte oprogramowanie lub usługi sieciowe lub kombinację oprogramowania i usług sieciowych. Wybierasz okres, w którym chcesz korzystać z oprogramowania i dzięki temu nie płacisz zbyt wiele. Co więcej, dzięki subskrypcji masz dostęp do najnowszych wersji programu, a problemy z aktualizacją należą już do przeszłości.

Subskrybuj oprogramowanie Autodesk, aby uzyskać dostęp do najnowszych aplikacji w czasie, kiedy ich potrzebujesz.

Niewątpliwą zaletą subskrypcji jest jej elastyczność. Subskrypcję uruchomisz w łatwy sposób, bez dużych inwestycji z góry i na okres, który najbardziej Ci odpowiada. Jeśli realizujesz duży projekt i (tymczasowo) potrzebujesz dodatkowych licencji, możesz łatwo uaktualnić subskrypcję. Jeśli te licencje nie są Ci już potrzebne po zakończeniu projektu, po prostu pozwól im wygasnąć.

Productivity

Pomoc techniczna

Każdy subskrybent ma dostęp do:

      • SPECJALISTÓW POMOCY TECHNICZNEJ AUTODESK — zaplanowanie rozmowy, czat online (ograniczona dostępność) lub kontakt przez e-mail.
      • POMOCY Z UŻYCIEM PULPITU ZDALNEGO — bezpieczny sposób bezpośredniego rozwiązywania problemów.
      • ZASOBÓW ONLINE — dostęp do naszej bazy wiedzy z dokumentacją pomocy, samouczków, filmów szkoleniowych i pomocy na forach społecznościowych.

Dostęp do najnowszego oprogramowania

Natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji i udoskonaleń.

Możliwość korzystania z oprogramowania w dowolnym miejscu

Możliwość używania oprogramowania w domu i podczas podróży.

Dostęp do poprzednich wersji

Możliwość pobierania i używania poprzednich wersji (dotyczy większości produktów Autodesk).

Elastyczne okresy subskrypcji

Uzyskaj dokładnie takie oprogramowanie, jakiego potrzebujesz — na tak długo, jak chcesz. Wybierz subskrypcję miesięczną, roczną lub 3-letnią.

Narzędzia administracyjne

Proste i skuteczne zarządzanie licencjami na oprogramowanie, liczbą stanowisk i stopniem wykorzystania z poziomu konta Autodesk Account.

Subskrypcja: konkretny okres czasu

Subskrypcja rozpoczyna się w momencie otrzymania od Autodesk wiadomości e-mail z potwierdzeniem subskrypcji. Następnie można aktywować licencję na lokalnym komputerze PC, z której może korzystać jeden zarejestrowany użytkownik. Jak tylko kończy się subskrypcja, oprogramowanie również przestaje działać. Możesz tego uniknąć, odnawiając subskrypcję w odpowiednim czasie. Możesz łatwo zarządzać licencjami online na koncie Autodesk.

Plany Standard i Premium

Od 7 czerwca 2020 r. istnieje możliwość podwyższenia planu standardowego do planu premium. Uzyskasz wtedy prawo do dodatkowych usług i narzędzi. Wymienimy najważniejsze cechy obu:

Standard  Premium 
  • Podstawowe raportowanie danych użytkowych
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
  • Wsparcie 24 x 5
  • Możliwe od 50 licencji
  • Wszystkie korzyści wynikające z Planu Standardowego
  • Szczegółowe raportowanie danych dotyczących użytkowania
  • Single Sign-On (SSO)
  • Wsparcie 24 x 7
  • Centralny zakup licencji

Dla kogo?

W ramach subskrypcji Autodesk można zakupić licencję tymczasową za mniejszą kwotę. Szybkie zwiększanie potencjału w trakcie realizacji projektu lub przez pracownika tymczasowego. Łatwe zarządzanie poziomem wykorzystania bez konieczności natychmiastowego zakupu nowej licencji.

Maintenance Plan pozwala na bieżąco aktualizować zakupione oprogramowanie Autodesk. Plan serwisowy to roczny, cykliczny koszt związany z zakupionymi licencjami.

Co dokładnie oznacza dla Państwa Maintenance Plan?

  • Jest to najbardziej ekonomiczny sposób na utrzymanie aktualnych licencji.
  • Oprócz najnowszej wersji należy używać również starszych wersji.
  • Do użytku domowego dla licencji w ramach planu serwisowego.
  • Uproszczona administracja i zarządzanie licencjami.
  • Skorzystaj z pomocy internetowej firmy Autodesk.
Maintenance plan

Dla kogo?

Umowa Maintenance Plan jest odpowiednia dla każdego użytkownika, który w przeszłości zakupił oprogramowanie od firmy Autodesk i chce aktualizować swoje oprogramowanie. Zakupione przez Ciebie oprogramowanie Autodesk jest Twoją własnością i możesz z niego korzystać tak długo, jak chcesz. Tak długo, jak utrzymujesz aktualny plan serwisowy, masz prawo do pobierania najnowszych wersji oprogramowania.

Więcej informacji?

Pełne informacje na temat planu konserwacji można znaleźć na stronie internetowej Autodesk.

Bądź na bieżąco!
Nie ma już możliwości zakupu licencji dożywotniej. Można jednak utrzymać aktywny Maintenance Plan, odnawiając go co roku. Po wygaśnięciu tego planu jest ma możliwości jego odnowienia! Możesz wtedy kontynuować korzystanie z ostatniej wersji licencji przez czas nieokreślony, ale nigdy nie możesz jej uaktualnić. Dlatego należy zawsze mieć aktywny plan konserwacji.

Ważna informacja: Autodesk zaprzestaje obsługi technicznej i przechodzi na Named Users

Przejdź na wyższy plan

Z każdą subskrypcją Autodesk otrzymujesz zazwyczaj plan standardowy. Ten pakiet usług dodaje do subskrypcji szereg funkcji zarządzania, wsparcia i raportowania, które są bardzo przydatne w zarządzaniu i wspieraniu użytkowników. Jeśli jednak Twoja organizacja jest nieco większa, pakiet ten może być zbyt ograniczony. Autodesk oferuje zatem możliwość aktualizacji do “Planu Premium” od 7 czerwca 2020 roku. Pakiet ten zapewni Ci więcej opcji i dodatkowych usług lepiej dostosowanych do Twojej organizacji.

Wymieniliśmy dla Ciebie główne cechy planów standardowych i premium:

Standard Plan Premium Plan
  • Podstawowe raportowanie danych użytkowych
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
  • Wsparcie 24 x 5
  • Możliwe od 50 licencji
  • Wszystkie korzyści wynikające z Planu Standardowego
  • Szczegółowe raportowanie danych dotyczących użytkowania
  • Single Sign-On (SSO)
  • Wsparcie 24 x 7
  • Centralny zakup licencji

Standard Plan:

  • Podstawowe raportowanie danych użytkowych
    Uzyskaj wgląd w to, jakie produkty i usługi są wykorzystywane, abyś mógł łatwo dostosować liczbę licencji do rzeczywistego wykorzystania. W ten sposób płacisz tylko za te licencje, które są Ci rzeczywiście potrzebne i oszczędzasz sobie wielu niepotrzebnych kosztów. Jeśli potrzebujesz dodatkowej licencji w trakcie trwania umowy, możesz ją łatwo zamówić.
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
    Bezpieczeństwo staje się coraz ważniejszą częścią działalności biznesowej. Chroń swoje dane (online) i dane projektu, aktywując tę dodatkową warstwę bezpieczeństwa. Oprócz standardowego logowania za pomocą nazwy użytkownika i hasła, otrzymasz dodatkowy kod bezpieczeństwa przez e-mail lub SMS, gdy będziesz chciał się zalogować. Ten kod jest ważny tylko raz i znacznie zwiększy bezpieczeństwo Twojego konta (kont).
  • Wsparcie 24 x 5
    Autodesk oferuje wszystkim klientom Subskrypcji wsparcie w dni robocze. Możesz łatwo utworzyć zgłoszenie do działu pomocy technicznej za pośrednictwem konta Autodesk. Skontaktujemy się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną (tylko w języku angielskim).

Premium Plan

  • Szczegółowe raportowanie danych dotyczących użytkowania
    W raporcie standardowym widoczny jest tylko ogólny identyfikator użytkownika. Jednak dzięki szczegółowym danym o użytkowaniu masz wgląd w to, którzy użytkownicy pracują z jakim oprogramowaniem, ponieważ użytkowanie jest powiązane z adresem e-mail użytkownika.
  • Single Sign On (SSO)
    Zaletą Single Sign On (SSO) jest to, że główny/drugi administrator nie musi tworzyć użytkowników na koncie Autodesk. Użytkownik zostanie automatycznie dodany do konta firmowego Autodesk, gdy po raz pierwszy zaloguje się przy użyciu poświadczeń firmowych po zainstalowaniu oprogramowania. Jeśli licencja jest dostępna, zostanie ona natychmiast przypisana do tego użytkownika. Ta licencja pozostaje przypisana do użytkownika do momentu odłączenia licencji przez administratora lub usunięcia użytkownika.Single Sign On (SSO) nie zastępuje subskrypcji sieciowej lub subskrypcji dla wielu użytkowników. Kiedy użytkownik zamyka oprogramowanie, pozostaje ono związane z użytkownikiem, a licencja nie jest przekazywana innemu użytkownikowi. Uwaga, Single Sign On działa tylko od wersji 2016 i wyżej.
  • 24 x 7 Support
    Autodesk oferuje pomoc techniczną dla wszystkich klientów posiadających Plan Premium, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Możesz łatwo utworzyć zgłoszenie do działu pomocy technicznej za pośrednictwem konta Autodesk. Skontaktujemy się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną (tylko w języku angielskim).

Więcej informacji

Autodesk Plan.

Subskrypcja

Jaka jest różnica między subskrypcją a maintenance plan?

Maintenance Plan to roczna opłata, która umożliwia utrzymanie aktualnych licencji zakupionych w firmie Autodesk. W przypadku licencji kupna, masz prawo do dalszego korzystania z nich tak długo, jak chcesz. Można używać wersji zakupionej pierwotnie lub najnowszej wersji uzyskanej w ramach aktywnego planu konserwacji.

W ramach subskrypcji użytkownik wynajmuje pakiet oprogramowania Autodesk na określony czas. Po zakończeniu okresu wynajmu nie można już korzystać z oprogramowania.

Uwaga: Autodesk zatrzymuje obsługę techniczną i przełącza się na Named Users

Kiedy rozpoczyna się subskrypcja?

Subskrypcja rozpoczyna się w momencie otrzymania potwierdzenia od Autodesk.

Czy z subskrypcji można korzystać w wielu lokalizacjach?

Subskrypcja może być zainstalowana i używana w wielu lokalizacjach przez pracownika, na którego nazwisko została wystawiona. Niedozwolone jest korzystanie z abonamentu przez inną osobę.

Miałem kiedyś Maintenance. Czy Subskrypcja to inny produkt?

Tak, dzięki Maintenance zachowujesz aktualność zakupionych licencji. Subskrypcja jest subskrypcją na określony czas.

Uwaga: Autodesk zatrzymuje obsługę techniczną i przełącza się na Named Users

Czy moja subskrypcja jest automatycznie przedłużana co roku?

Nie, Twoja umowa nie jest automatycznie przedłużana. Pod koniec okresu obowiązywania umowy skontaktujemy się z Państwem w celu jej przedłużenia.

Premium Plan

Czy mogę kupić plan Premium, jeśli mam mniej niż 50 licencji?

Nie, w tej chwili nie jest możliwe rozszerzenie standardowej subskrypcji do Planu Premium, jeśli masz mniej niż 50 aktywnych licencji.

Czy mogę przejść na Plan Premium w trakcie trwania umowy?

Tak, możliwe jest uaktualnienie do Planu Premium w trakcie trwania umowy. Plan Premium może trwać maksymalnie 1 rok. Data końcowa może być dostosowana do aktualnej umowy, tak abyś otrzymywał tylko jedną fakturę rocznie.

Ile kosztuje Plan Premium?

Plan Premium kosztuje 300 € za licencję na rok. Liczba licencji jest określana na podstawie liczby aktywnych licencji w momencie zamknięcia konta w Planie Premium. Numer ten nie ulega zmianie w okresie ważności.

Przykład:
Twój kontrakt obowiązuje do 1 lutego 2021 roku. Kontrakt obejmuje 20 Kolekcji AutoCAD i 35 Kolekcji AEC. 1 września kupujesz upgrade do planu Premium. Płacisz 55 x 300 € za 1 rok Planu Premium. 1 października kupujesz 5 dodatkowych licencji na AutoCAD. Na tych 5 dodatkowych licencjach otrzymasz również korzyści z Planu Premium na czas trwania umowy subskrypcji, bez dodatkowych kosztów.

>

1 luty 2020 1 wrzesień 1 październik 2021 1 luty 2021 1 wrzesień 2021
AutoCAD 20 5 extra licencja 25
AEC Collection 35 35
Premium Plan 55 Włączając Włączając 60

Mamy kilka produktów, czy muszę zawrzeć umowę Premium na wszystkie z nich?

Nie możesz podzielić licencji w ramach jednej umowy, więc musisz zakupić Plan Premium na wszystkie licencje w ramach jednej umowy. Możliwe jest jednak podzielenie umowy na kilka umów. Minimalna liczba licencji dla Planu Premium to 50 licencji, licencje mogą być rozłożone na kilka umów.

Czy można zakupić licencje dla wielu lokalizacji?

Tak, w Planie Premium istnieje możliwość zakupu licencji dla wielu biur lub działów.

Czy wszystkie oddziały lub departamenty muszą mieć wykupiony Plan Premium?

Nie, nie jest konieczne wykupienie Planu Premium dla wszystkich oddziałów lub departamentów. Możesz zdecydować w umowie, czy chcesz przejść z planu standardowego na plan premium. Minimalna liczba licencji dla Planu Premium wynosi 50, a licencje mogą być rozłożone na kilka umów.

Czy jest możliwe, aby kilka osób mogło zarządzać oprogramowaniem?

Tak, możliwe jest utworzenie wielu osób jako administratorów oprogramowania. Domyślnie tworzony jest jeden główny administrator. Jeśli chcesz, możesz dodać wielu drugorzędnych administratorów. Administratorzy drugiego stopnia mogą zarządzać licencjami na oprogramowanie dla całej firmy, oddziału lub działu.

Które produkty kwalifikują się do Planu Premium?

Większość produktów kwalifikuje się do Planu Premium. Istnieje jednak szereg wyjątków. Główne wyjątki, które nie kwalifikują się do planu Premium to: BIM360 i PlanGrid. Zobacz pełną listę na stronie Autodesk.

Konto Autodesk i użytkowanie

Gdzie mogę pobrać najnowszą wersję mojego oprogramowania Autodesk?

Oprogramowanie Autodesk można pobrać z witryny Autodesk Account. Zaloguj się za pomocą swojego Autodesk ID (nazwa użytkownika i hasło) i kliknij poprzez “Zarządzanie” na sekcję download, gdzie znajdziesz przegląd oprogramowania i najnowszą wersję, do której masz prawo.