Wsparcie


Zespół ekspertów, który odpowie na wszystkie Twoje problemy z oprogramowaniem

Wsparcie techniczne Arkance Systems Poland

Klientom posiadającym aktywną umowę abonamentową zapewniamy codzienne telefoniczne wsparcie techniczne. Usługa ta obejmuje zdalne wsparcie (za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu) poświęcone rozwiązywaniu problemów z aplikacjami oprogramowania objętego umową.

Pytania dotyczące sposobu działania oprogramowania lub sposobu osiągnięcia określonego celu za pomocą oprogramowania nie są objęte bezpłatnym wsparciem. W tych kwestiach oferujemy wsparcie w postaci szkoleń online lub bezpośrednich.

JAKIE SĄ KORZYŚCI DLA CIEBIE?

  • Szybsze definiowanie i rozwiązywanie problemów dzięki

WYSOKI POZIOM BEZPIECZEŃSTWA

Wszystkie zdalne sesje są szyfrowane. Żadna interwencja nie może być przeprowadzona bez Twojej uprzedniej zgody.

W celu uzyskania wszelkich informacji prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży pod numerem telefonu 42 288 16 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (formularz poniżej).

ZDALNA POMOC TECHNICZNA

Problem z komputerem?

Możemy działać zdalnie, szybko, łatwo i bezpiecznie z udostępnianiem ekranu, wymianą wideo, głosem przez IP, transferem plików, czatem…

  • zdalne sterowanie i udostępnianie ekranu klienta
  • Bardziej efektywne wsparcie dzięki współdzieleniu ekranu hotlinera.
  • Zmniejsza liczbę telefonów w sprawie tego samego problemu, najczęściej rozwiązując problem już przy pierwszym telefonie.
  • Nie wymaga wstępnej instalacji oprogramowania ani wstępnej konfiguracji portów na komputerach klienckich.
  • Zwiększona dostępność konsultantów dzięki szybkiemu przetwarzaniu danych.
  • Pobierz swoje pliki do szybkiej analizy.
  • Pobierz poprawki na swoje stacje robocze.