Zespół ekspertów, który odpowie na wszystkie Twoje problemy z oprogramowaniem
Klientom posiadającym aktywną umowę abonamentową zapewniamy codzienne telefoniczne wsparcie techniczne. Usługa ta obejmuje zdalne wsparcie (za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu) poświęcone rozwiązywaniu problemów z aplikacjami oprogramowania objętego umową.
Pytania dotyczące sposobu działania oprogramowania lub sposobu osiągnięcia określonego celu za pomocą oprogramowania nie są objęte bezpłatnym wsparciem. W tych kwestiach oferujemy wsparcie w postaci szkoleń online lub bezpośrednich.
Wszystkie zdalne sesje są szyfrowane. Żadna interwencja nie może być przeprowadzona bez Twojej uprzedniej zgody.
W celu uzyskania wszelkich informacji prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży pod numerem telefonu 42 288 16 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (formularz poniżej).
Problem z komputerem?
Możemy działać zdalnie, szybko, łatwo i bezpiecznie z udostępnianiem ekranu, wymianą wideo, głosem przez IP, transferem plików, czatem…