Autodesk Construction Cloud – szkolenie kompleksowe

Za darmo!

Autodesk Construction Cloud to rozwiązanie umożliwiające prowadzenie inwestycji w sposób cyfrowy – od koncepcji po zarządzanie obiektem.

 

 

Product price
Additional options total:
Order total:

Opis

Autodesk Construction Cloud - szkolenie kompleksowe

Wybierz: Data Miejsce

OborInfrastruktura
ÚroveňPodstawowy
Čas6 godzin

Autodesk Construction Cloud to rozwiązanie umożliwiające prowadzenie inwestycji w sposób cyfrowy – od koncepcji po zarządzanie obiektem.

Dedykowane narzędzia dla inwestorów i generalnych wykonawców pozwalają na pełną kontrolę nad prowadzonym projektem na każdym z etapów procesu inwestycyjnego. Szkolenie zbudowane zostało modułowo (gdzie zakres dopasowywany jest do potrzeb użytkownika). Możliwe jest również dostosowanie szkolenia do potrzeb firmy (przeprowadzenia wstępnej konfiguracji w trakcie szkolenia).

Autodesk AEC Collection

Wybierz miejsce i datę szkolenia

Czas trwania szkolenia to 6 godzin. Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest prowadzone na podzespołach klienta.

Platforma Autodesk Construction Cloud (w skrócie ACC) składa się z kilku modułów:

  • Autodesk Docs – służący do zarzadzania dokumentacją (rysunkami, modelami i innymi dokumentami z wykorzystaniem integracji z Office365);
  • Autodesk Collaborate Pro – dedykowana dla projektantów aktywnie uczestniczących w procesie projektowym;
  • Autodesk Collaborate – służący do nadzorowania prac projektowych w oparciu o modele BIM;
  • Autodesk TakeOFF – służąca do równoległego przedmiarowania przez wiele osób w oparciu płaską dokumentacje PDF oraz modele BIM;
  • Autodesk Build – dedykowana dla wykonawców, posiadająca aplikację mobilną na smartfony czy tablety, umożliwiająca wykorzystanie informacji zgormadzonych w trakcie procesu projektowego i ofertowego z jednoczesną automatyzacją procesów np. akceptacji dokumentacji na budowie;

Program szkolenia

Autodesk Docs
  1. Zarządzanie platformą Autodesk Construction Cloud
    • Role administratora platformy
    • Aktywacja platformy
    • Przydzielanie licencji (administrowanie z poziomu konta Autodesk)
    • Tworzenie firm/zespołów współpracujących na platformie
    • Zarządzanie rolami użytkowników
    • Zarządzanie użytkownikami platformy
    • Tworzenie projektu
    • Analiza wykorzystania licencji
    • Ustawienia globalne platformy
    • Przegląd możliwości rozszerzeń platformy (aplikacje zewnętrzne, platforma Forge)
  2. Zarządzanie projektami na platformie Autodesk Construction Cloud
    • Różnice pomiędzy zarządzaniem projektem a platformą
    • Zarządzanie członkami projektu
    • Zarządzanie zespołami w projekcie
    • Zarządzanie dostępnymi usługami/licencjami w projekcie
    • Edycja profilu projektu
  3. Wykorzystanie Autodesk Construction Cloud
    • Prowadzenie dokumentacji (Plans/Project Files)
    • Zarządzanie dostępami do folderów / plików
    • Tworzenie automatycznych notyfikacji („Subskrypcje”)
    • Przeglądanie dokumentacji PDF/DWG/DGN (Notatki/Issue/RFI/Hiperłącza/Pomiary)
    • Tworzenie Interaktywnego PDF
    • Wersjonowanie dokumentacji
    • Tworzenie schematów zatwierdzania dokumentacji
    • Tworzenie rewizji dokumentacji („Transmittals”)
    • Analiza zmian dokumentacji 2D/3D w różnych formatach (PDF/DWG/DGN/IFC/RVT)
    • Zarządzanie notyfikacjami oraz tworzenie raportów
  4. Wykorzystanie Insight
    • Wykorzystanie oraz konfiguracja istniejących raportów
    • Tworzenie nowych raportów
    • Dodawanie nowych raportów z oprogramowania trzeciego
Autodesk Collaborate Pro
  • Organizacja struktury folderów
  • Organizacja zespołów oraz zasad pracy współdzielonej
  • Tworzenie modelu centralnego
  • Udostępnianie danych (procesy akceptacji)
  • Wykorzystanie danych udostępnionych (możliwości współpracy)
  • Praca na wielu modelach (zasady pracy, linkowanie i inne)
Autodesk Collaborate
  • Nadzorowanie prac projektowych w oparciu o modele Revit oraz IFC
  • Prowadzenie i nadzorowanie komunikacji
  • Tworzenie środowiska raportowania kolizji
  • Generowanie notyfikacji na bazie raportów kolizji
Autodesk TakeOFF
  • Przygotowanie standardów pracy (dokumentacji, systemów klasyfikacji, standardów przedmiarowania)
  • Przedmiarowanie na bazie dokumentacji PDF
  • Przedmiarowanie na bazie modeli BIM
  • Raportowanie
  • Zarzadzanie zmianą dokumentacji i przedmiarów
Autodesk Build
  • Tworzenie zapytań o informacje projektowe
  • Tworzenie raportów
  • Zarządzanie spotkaniami w środowisku CDE
  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie zarejestrowanymi zasobami
  • Wykorzystanie aplikacji mobilnej

Koszt szkolenia: 1300 zł / netto za osobę

Oprogramowanie powiązane

Autodesk Vault PLM

Poznaj Vault PLM – rozwiązanie, które łączy program Vault Professional z Fusion Lifecycle, umożliwiając współpracę w ramach przedsiębiorstwa.

    Odkryj szkolenia Arkance Systems

     

    Dodatkowe informacje

    Wymiary 553865563 cm
    Filtrowanie według marki

    Autodesk

    Filtrowanie według lokalizacji

    Wirtualna klasa

    Filtrowanie według produktów

    Inventor

    Filtrowanie według zawodu

    Inżynierowie, Projektanci

    Opinie

    Na razie nie ma opinii o produkcie.

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Opublikuj komentarz