Opis
Seria warsztatów o zintegrowanym cyklu życia projektu kubaturowego
Chcesz zasięgnąć opinii ekspertów i dowiedzieć się jak w sposób kompleksowy i zintegrowany przeprowadzić inwestycję kubaturową?
Zapraszamy Cię na cykl 14 bezpłatnych warsztatów. Opowiemy jak z wykorzystaniem narzędzi Autodesk możesz sprawnie zrealizować inwestycje kubaturowe i zoptymalizować sam proces prowadzenia projektu, a w konsekwencji:
- Poprawić przepływ informacji i komunikacji między interesariuszami procesu.
- Z większą łatwością wprowadzać zmiany na każdym etapie inwestycji.
- Zoptymalizować koszty robót i ilości materiałów.
- Skrócić czas trwania inwestycji i liczbę błędów.
- Zwiększyć przejrzystość procesu wykonawczego (dzięki bezbłędnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej).
- Usystematyzować proces zarządzania gotowym obiektem (dzięki cyfrowemu bliźniakowi).
Podczas warsztatów omówimy oprogramowanie: Revit, Navisworks, Advance Steel, Dnamo, BIM 360, Robot Structural Detaling.
Jeśli chcesz otrzymać bezpłatny dostęp do wszystkich 14 warsztatów, wystarczy, że wypełnisz formularz na tej stronie. W odpowiedzi natychmiast otrzymasz linki do wszystkich warsztatów, które możesz obejrzeć w dogodnym dla Ciebie momencie.
Dla kogo?
- Konstruktorów
- Instalatorów
- Architektów
- Inwestorów
- Wykonawców
- Administratorów obiektów
Zobacz agendę 14 warsztatów:
Warsztat 1: Projektowanie koncepcyjne
Agenda:
- Szybkie prototypowanie w środowisku Revit.
- Podstawy programowania wizualnego.
- Generowanie modeli na podstawie skryptów Dynamo.
- Generative Design – nowa funkcjonalność w Revicie.
Warsztat 2: Modelowanie architektury w Revit
Agenda:
- Dodawanie do modelu budynku elementów architektonicznych, takich jak ściany, drzwi, okna i komponenty.
- Tworzenie tabelarycznego podsumowania informacji o modelu wyodrębnionych z właściwości elementów projektu.
- Tworzenie dokumentacji.
- Wizualizacje.
Warsztat 3: Modelowanie konstrukcji w Revit
Agenda:
- Dodawanie do modelu stóp, ław i płyt fundamentowych.
- Modelowanie słupów i dźwigarów, projektowanie stropów i innych elementów konstrukcyjnych.
- Tworzenie zestawień oraz dokumentacji konstrukcyjnej.
- Projektowanie konstrukcji stalowych oraz detalowanie połączeń.
Warsztat 4: Modelowanie analityczne w Revit
Agenda:
- Sposób pracy nad modelami analitycznymi (tzw. workflow).
- Optymalne ustawienia.
- Wyzwania związane z jednoczesnym modelowaniem obiektu fizycznego oraz analitycznego.
- Integrację z oprogramowaniem do analizy statycznej (z wykorzystaniem MES).
- „Tips and Tricks” czyli na co zwracać uwagę w trakcie modelowania.
Warsztat 5: Modelowanie zbrojenia w Revit
Agenda:
- Wbudowane narzędzia do modelowanie zbrojenia.
- SOFiSTiK wspierający tworzenie dokumentacji.
- Holixa for Reinforcement do automatyzacji modelowania zbrojenia.
- BIMits usprawniający tworzenie predefiniowanych widoków czy arkuszy.
Warsztat 6: Modelowanie konstrukcji w Advance Steel
Agnda:
- Aspekty detalowania połączeń stalowych.
- Automatyczne generowanie dokumentacji warsztatowej.
- Współpraca z innym oprogramowaniem (np. Revit czy Navisworks).
Warsztat 7: Modelowanie wnętrz w Revit
Agenda:
- Modelowanie przestrzeni (podłogi, sufity podwieszane, wykończenie ścian).
- Umieszczanie komponentów rodzin wczytywalnych oraz tworzenie prostych bibliotek własnych elementów.
- Przygotowanie projektu do koordynacji międzybranżowej.
Warsztat 8: Modelowanie instalacji w Revit
Agenda:
Podczas spotkania opowiemy o podstawach, zaletach i wyzwaniach projektowania instalacji w środowisku Revit. Poruszony zostanie kluczowy temat czyli tworzenie elementów rodzin (Revitowych) i ich wpływ na całokształt projektu. Podsumowaniem będzie „pochylenie się” nad projektem elektrycznym w BIM-ie – co można, oraz czy warto modelować instalacje elektryczne w Revicie.
Warsztat 9: Integracje Revit - IFC | TEKLA | DWG | NWC
Agenda:
- Najczęstsze problemy występujące przy konwersjach/eksportach.
- Metody zapobiegania powyższym problemom.
- tematykę OpenBIM.
Warsztat 10: Koordynacja i zarządzanie zmianami
Agenda:
Webinarium przybliży zagadnienia efektywnej pracy międzyzespołowej z wykorzystaniem nowoczesnego oprogramowania. Od prostego nanoszenia rewizji oraz komentarzy na rysunki, po zaawansowane analizę modelu ze względu na zmiany bądź kolizję z innymi branżami (clash detection) – wszystko to z wykorzystaniem dedykowanych platform wymiany danych.
Warsztat 11: Optymalizacja pracy w Dynamo
Agenda:
Dynamo kojarzy Ci się tylko z tworzeniem geometrii koncepcyjnej, przydatnej głównie na początkowych etapach prac? Nic bardziej mylnego!
Dynamo może być równie przydatne na każdym etapie pracy projektowej.
Webinarium poruszy tematykę używania Dynamo w codziennej pracy. Podczas tego spotkania zostaną pokazane praktyczne przykłady, jak Dynamo pomoże nam zautomatyzować żmudne i czasochłonne czynności, pozwoli sprawdzić poprawność zapisu danych i wiele innych.
Warsztat 12: Zarządzanie dokumentacją na budowie
Agenda:
Warsztaty przybliżą uczestnikom istotne aspekty związane z zarządzaniem dokumentacją „płaską” na budowie. Na spotkaniu opowiemy:
- Jakie urządzenie mobilne jest optymalne;
- Czy potrzebujemy dedykowanych aplikacji;
- Jakie korzyści niesie za sobą zastosowanie dedykowanych rozwiązań;
- Czy i kiedy inwestycja w technologię realnie się zwróci (jak argumentować wydatki).
Warsztaty 13: Wykorzystanie modeli na budowie
Agenda:
Spotkanie poświęcimy kwestiom wykorzystania modeli na budowie. Nasi pracownicy, nie raz uczestniczący w procesie wdrożeniowym opowiedzą o czynnikach (nie tylko technicznych), które niejednokrotnie są decydujące dla powodzenia wdrożenia nowych rozwiązań (związanych z IT) na budowach.
Warsztat 14: Facility Management a proces inwestycyjny
Agenda:
Na warsztacie podsumujemy serię spotkań, podczas których przeprowadziliśmy Państwa przez cały proces inwestycyjny, pokazując jak wykorzystywać dane agregowane na każdym z jego etapów. Omówimy podstawowe zagadnienia związane ze standaryzacją informacji zawartych w modelach oraz dokumentacji płaskiej w oparciu o systemy klasyfikacji. Wszystko to przy użyciu praktycznych przykładów zastosowania rozwiązań informatycznych wspierających inwestorów oraz zarządzających utrzymaniem obiektów .
Partnerzy





Prelegenci

Arkadiusz Leśko
Inżynier budownictwa z wszechstronnym doświadczeniem jako BIM Manager, po stronie biur projektowych oraz wykonawców. Przez ostatnie lata wspierał inicjatywę i rozwój BIM u jednego z dominujących Generalnych Wykonawców. Skoncentrowany na interdyscyplinarnych rozwiązaniach wspierających złożone procesy inwestycyjne. Obecnie zaangażowany w rozwój i usprawnienie komunikacji w środowiskach CDE, pomiędzy systemami IT a urządzeniami oraz maszynami budowlanymi.

Michał Doboszyński
Inżynier budownictwa z praktycznym doświadczeniem w obszarze BIM zdobytym w Wielkiej Brytanii oraz na wielu zagranicznych projektach. Pracował w Londynie jako BIM Manager dla biura projektowego oraz w dziale rozwoju dla jednego z wiodących generalnych wykonawców. Zainteresowany wprowadzaniem rozwiązań ze świata IT do branży budowlanej. Obecnie zaangażowany w projekty związane z automatyzacją w pracy projektowej. Pasjonat nowych technologii i modernistycznej architektury.

Mateusz Kruk
Ukończył budownictwo ze specjalnością BIM na Politechnice Krakowskiej i Uniwersytecie Algarve w Portugalii. Zdobywca 1 miejsca podczas konkursu "Builder For The Future" i międzynarodowej konferencji IHEEP19 dla inżynierów drogownictwa w Asheville/USA. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych biurach projektowych o profilu drogowym. Prywatnie interesuje się nowymi technologiami w infrastrukturze, modelowaniem 3D i podróżami. Trener z 4-letnim doświadczeniem w zakresie nauki programowania.
Opinie
Share your experienceNa razie nie ma opinii o produkcie.