Technika wspomagająca Arkance Systems Francja

Dla klientów z aktywną umową abonamentową zapewniamy codzienne telefoniczne wsparcie techniczne. Usługa ta obejmuje zdalne wsparcie (za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu) poświęcone rozwiązywaniu problemów z aplikacjami objętymi umową.

Pytania o to, jak działa oprogramowanie lub jak można osiągnąć określony cel za jego pomocą, nie są objęte wolnym wsparciem. W tych kwestiach oferujemy wsparcie poprzez szkolenia online lub bezpośrednie.

CO Z TEGO MASZ?
  • Szybsze definiowanie i rozwiązywanie problemów poprzez zdalne sterowanie i współdzielenie ekranu klienta
  • Wydajniejsze wsparcie dzięki udostępnianiu ekranu hotlinera.
  • Zmniejsza liczbę połączeń dotyczących tego samego problemu, zwykle rozwiązując problemy przy pierwszym połączeniu.
  • Na klienckich stacjach roboczych nie jest wymagana wstępna instalacja oprogramowania ani konfiguracja portów.
  • Większa dostępność hotlinerów dzięki szybkiej obróbce.
  • Pobierz swoje pliki do szybkiej analizy.
  • Pobierz łatki na swoje stanowiska pracy.
Aby dotrzeć do gorącej linii

01 39 44 18 05

SÉCURITÉ ÉLEVÉE
Toutes les sessions de contrôle à distance sont cryptées. Aucune intervention ne peut être faite sans votre accord préalable.
W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z naszym działem handlowym pod numerem 01 39 44 18 18 lub pocztą elektroniczną (formularz poniżej).
Saut de ligne
ZDALNE WSPARCIE TECHNICZNE

Problem z komputerem?
Możemy działać zdalnie, szybko, łatwo i bezpiecznie z udostępniania ekranu, wymiany wideo, głosu przez IP, przesyłania plików, czatu…