Opis
Zwiększ jakość produktów i obniż koszty produkcji - prelekcje dla managerów i specjalistów
- Jak obniżyć koszty i poprawić jakość dostarczanych produktów?
- Jak zmaksymalizować wydajność przestrzeni i przepływy pracy w firmie?
- Jak skrócić czas realizacji zleceń?
Zachęcamy Cię do obejrzenia wydarzania dotyczącego analizy i optymalizacji procesów produkcji przy pomocy rozwiązań Autodesk. Zobaczysz jak skutecznie analizować, tworzyć i wizualizować layouty. I w efekcie wyeliminować najczęstsze problemy zakładów produkcyjnych jakim są wydłużające się terminy realizacji zleceń czy brak miejsca na hali produkcyjnej.
Dowiesz się również jak skutecznie zarządzać cyklem życia produktu i śledzić cały przepływ produkcji dzięki omówionym zagadnieniom m.in.:
- Optymalizacji procesów zarządzania danymi inżynierskimi
- Wprowadzenia produktu na rynek
- Zarządzania zmianą i jakością
- Współpracy z poddostawcami
- Zarządzania zespołami, maszynami i materiałami etc.
Wspierają nas



Agenda
Podczas prelekcji dowiesz się:
- Jak efektywnie optymalizować layouty linii produkcyjnych i w efekcie zmniejszać koszty produkcji
- Jak optymalizować procesy związane z cyklem życia produktu (od projektu do wytwarzania) i dzięki temu zwiększać rentowność przedsiębiorstwa
Wstęp
- Rozpoczęcie konferencji
Projektowanie i wizualizacja layoutów linii produkcyjnych
Analiza i optymalizacja procesów produkcji
Zarządzanie cyklem życia produktu
Zarządzanie produkcją i śledzenie produkcji
Zakończenie konferencji
- Podsumowanie konferencji
Do kogo kierujemy nasze wydarzenie?
- Zarządów firm produkcyjnych z branży przemysłowej
- Dyrektorów, menedżerów, kierowników działów technicznych
- Dyrektorów, menedżerów, kierowników produkcji, technologii, utrzymania ruchu
- Projektantów, konstruktorów i technologów
- Wszystkich osób zainteresowanych tematyką transformacji cyfrowej w branży przemysłowej
Prelegenci

Marek Majewski
W Arkance Systems odpowiedzialny za planowanie strategii dla rynku przemysłu oraz zarządzanie multidyscyplinarnymi projektami wdrażania nowych technologii informatycznych w zakładach produkcyjnych, m.in.: CAD, CAM, CAE, PDM i PLM zintegrowane z ERP, BIM dla przemysłu. Skupia się na analizie i optymalizacji procesów projektowania i produkcji.
Pracuje z oprogramowaniem Autodesk od 1995 roku, m.in. tworząc biblioteki polskich standardów.

Michał Borowski
Absolwent Inżynierii Produkcji, Mechaniki i Budowy Maszyn, Zarządzania Zasobami IT - Politechniki Warszawskiej. Od ponad 10 lat projektuje, szkoli i wdraża rozwiązania Autodesk Inventor, Fusion 360, Factory Design oraz PDM Vault. Trener Autodesk Certified Instructor, Inventor Certified Professional. Wcześniej Konstruktor odpowiedzialny za modelowanie 3D, tworzenie dokumentacji technicznej, następnie Inżynier Aplikacji CAD i po 3 latach - Implementation Manager. Odpowiedzialny za zarządzanie projektami IT, wdrażanie systemów CAD/PDM/ERP, szkolenia, konsulting. Pasjonat snowboardu, squasha, nowych technologii, Unreal Engine oraz druku 3D.