8 grudnia 2021 r. ARKANCE – spółka zależna GROUPE MONNOYEUR – przejęła firmę Prota Altar, wiodącego gracza w dziedzinie digitalizacji branży budowlanej i produkcyjnej w Turcji. W ten sposób ARKANCE uzupełnia swoje portfolio rozwiązań i umacnia pozycję lidera w dystrybucji technologii CAD i BIM w Europie i Turcji.

Ta akwizycja otwiera pomost pomiędzy Europą a Turcją, aby wspierać klientów Groupe Monnoyeur – wykonawców robót budowlanych i ziemnych, biura projektowe, właścicieli infrastruktury, firmy produkcyjne oraz operatorów kopalni i kamieniołomów – w ich podróży w kierunku cyfryzacji.

W ciągu zaledwie kilku lat firma ARKANCE stała się głównym graczem w sieci kanałów AUTODESK w Europie i obecnie zajmuje wiodącą pozycję w wielu krajach europejskich. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju tej działalności w ramach naszej Grupy oraz z wyjątkowej propozycji wartości, jaką umożliwia nam ona zaoferować naszym tradycyjnym klientom z branży budowlanej, ale także szerzej – graczom z sektora produkcyjnego – mówi Philippe MONNOYEUR, Prezes Zarządu GROUPE MONNOYEUR.

GROUPE MONNOYEUR bardzo wcześnie dostrzegła znaczący wpływ, jaki cyfryzacja będzie miała na jej klientów w dłuższej perspektywie.

Przejmując Prota Altar, ARKANCE inwestuje w jednego z największych sprzedawców wartości dodanej AUTODESK w regionie Bliskiego Wschodu i Europy Wschodniej.

Cieszymy się, że możemy powitać Prota Altar w grupie Arkance. Jesteśmy bardzo dumni, że dzięki temu przejęciu zdobywamy wiodącą pozycję w Turcji. Wzmacnia to również naszą grupę o pełen pasji zespół ekspertów, dzięki którym możemy zaoferować naszym klientom w Europie i Turcji jeszcze silniejszą ofertę – komentuje Gregoire ARRANZ, CEO ARKANCE.

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ARKANCE, która jest spółką zależną Monnoyeur Group, jest bardzo udanym Partnerem Autodesk i wierzymy, że będziemy doskonale zgrani i razem zapewnimy najwyższej jakości wsparcie i większą wartość dla naszych klientów. Dołączając do tej grupy rozpocznie się nowa, bardziej konkurencyjna era dla rodziny Prota Altar – mówi Jozef Kubin, CEO Prota Altar.

PROTA ALTAR

 

O PROTA ALTAR

Prota Altar od momentu powstania w 1991 roku świadczy usługi sprzedaży, szkoleń, wsparcia technicznego i doradztwa dla sektora projektowego, budowlanego, infrastrukturalnego, architektonicznego i produkcyjnego. Świadcząc światowej klasy usługi w zakresie AEC, CAD, CAM, CAE i BIM, Prota Altar jest jednym z największych Platynowych Partnerów Autodesk w regionie EMEA (Europa – Bliski Wschód – Afryka).

Prota Altar wyznaje zasadę dostarczania najwyższej wartości dodanej swoim klientom, świadczenia wysokiej jakości usług doradczych i szkoleniowych, wdrażania cyfrowej transformacji we wszystkich procesach biznesowych, ciągłego odnawiania się, a wszystko to w ramach etyki zawodowej.

Misją Prota Altar jest dostarczanie najnowszych, wydajnych, niezawodnych i trwałych rozwiązań technologicznych profesjonalistom z odpowiednich sektorów oraz ciągłe wzbogacanie swoich usług bez utraty przejrzystości i jakości.

Usługi oferowane przez Prota Altar nie ograniczają się do pojedynczego oprogramowania, ale obejmują również kompleksowe rozwiązania, które proponują doskonałą współpracę aplikacji i zespołów w wielodyscyplinarnych i złożonych procesach przepływu pracy, takich jak projektowanie mostów, zapór wodnych, zakładów produkcyjnych i fabryk.

Polityka zarządzania Prota Altar ma na celu wzmocnienie poziomu wiedzy i umiejętności swoich pracowników w przyjaznym, niezawodnym i odpowiedzialnym środowisku pracy zespołowej, zorientowanym na zadowolenie i sukces klienta.

O GROUPE MONNOYEUR

GROUPE MONNOYEUR to firma rodzinna założona w 1906 roku, która dostarcza swoim klientom z branży budowlanej i przemysłowej wydajne i produktywne maszyny oraz rozwiązania w zakresie ich obsługi. Odbywa się to poprzez sieci dystrybucji BERGERAT MONNOYEUR, APROLIS i IPSO. Ponadto, GROUPE MONNOYEUR pomaga swoim klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z dostawą energii i cyfryzacją poprzez spółki zależne ENERIA i ARKANCE. Grupa zatrudnia ponad 6460 pracowników i prowadzi działalność w 17 krajach, a jej obroty w 2020 roku wyniosą 2 miliardy euro.

O ARKANCE

Misją firmy ARKANCE jest wspieranie klientów w procesie transformacji cyfrowej za pomocą europejskiej sieci ekspertów. Zatrudniamy 650 pracowników w 4 działach – ARKANCE SYSTEMS, ARKANCE OPTIMUM, ALLTERRA i SITECH – grupa współpracuje z globalnymi liderami, w szczególności z AUTODESK & TRIMBLE w celu dystrybucji i wdrażania rozwiązań mających na celu optymalizację wszystkich faz cyklu życia projektu budowlanego lub przemysłowego, od biura po działalność operacyjną (budynki, fabryki…).

O ARKANCE SYSTEMS

ARKANCE SYSTEMS koncentruje się na dostarczaniu kompletnego oprogramowania i aplikacji dla wszystkich faz cyklu życia projektu budowlanego. ARKANCE SYSTEMS liczy obecnie 470 pracowników, w tym ponad 250 inżynierów aplikacyjnych, obsługuje 70 000 użytkowników poprzez europejską sieć we Francji, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Polsce, Finlandii, Czechach i na Słowacji oraz na Węgrzech i będzie kontynuować inwestycje w ramach rozwoju strategicznego. Jej eksperci są na czele wszystkich tematów dotyczących BIM, cyfrowego bliźniaka, przemysłu 4.0, IoT i innych. ARKANCE SYSTEMS jest resellerem AUTODESK® PLATINUM oraz TRIMBLE AUTHORIZED CHANNEL PARTNER na terytoriach, na których działa grupa.

Inne pozycje, które mogą być dla Państwa interesujące